onsdag 10 november 2010

The Runaways

Rekommenderar att ni lyssnar på The Runaways - Cherrybomb.. Eller varför inte alla deras låtar? Guuuudabra!
Sitter vid datorn nu och kollar runt lite på nätet efter random stuff till vårat icke existerande hus, haha. Crazy? JAPP!
Hahaha, nej men planera är ingen fara väl? ...
Letar också efter en bra uppfödare av Engelska Bulldoggs, vill så gärna ha den dära söta bullebebisen nu! :3
Så söööööta, en av alla mina favoritraser. Men jag håller den mest om hjärtat.
Johan kommer hem senare än planerat, ska sticka och handla såfort han kommit hem.
Jag lär väl sitta här invirad i täcket med min nya mössa på huvudet som inte bara värmer, den utesluter ljud med. Hör sämre med den på iaf xD Nej nu ska jag leta vidare på nätet efter fina badrum och utomhusmöblemang.

Tjingeling!