torsdag 27 januari 2011

27:E Januari

Halloj bloggen ochövriga läsare ;)
Idag blir det jobb, äntigen hämtat hem min dator, men de jävlarna visste inte själv att det ej går ha inbyggt mobilt bredband i datorn så nu får jag en dongel gratis :D Göttgött.
aja.. jag tror jag har fått Rihanna-mani.. men vet inte ännu. kanske bara en liten fas just nu inna jobbet :D
Imorgon bär det av på våran förta långa färd tillsammans,jag och johan ! <3
Vi får väl se vart det bär av , de flesta tror vi ka gifta oss men så är det inte.. Inte än på några år iaf :D

Haha.. Nej men kommer blogga så mycket jag kan under helgen .. trodde ju jag skulle ha internet så jag kan ha datorn med mig men så blev det inte, fast den kommermed ändå ;D Ska fortsätta kolla runt lite på den och se vad det finns för roligheter!

Ha det bästa llihopa!

Tuudiloo