lördag 22 januari 2011

Kvällsprat

Johan har åkt hemifrån för cirkus en timme sen + mer.... Han vet att jag aldrig skulle hindra honom från att hålla på med sin hobby, men ibland kan man faktiskt tycka det är tradigt att nästa va hemma själv var, varannan lördagskväll.
Men nog om gnällande...
Jag har haft sjukt ont i magen idag, vet inte varför men alltså har så ont i magen att det känns som att jag kommer spy vilken sekund som helst. Och så har jag känt mig sen jag steg upp i morse.
Imorgon blir det somsagt att fira systeryster och samt att jag ska på Blueparty hos Frida senare på eftermiddagen. Hon säljer produkter inom smink och hudvård!

Läste nyss med att Hoffmaestro ska komma till Ronneby den 1 April och det hade ju varit guld värt att se! :D Får se bara om man har tid till det också. Så mycket som ska göras och hinnas med detta året :D

Wellwell, nu ska jag bänka mig i soffan och ta mig ett glas "Vad jag nu än har i kylen med promillehalt på" och kolla på film :D
Ha en underbar lördagskväll allihopa!



Tudiloo