måndag 14 mars 2011

Dag 6, Typ av killar jag faller för.

Jag ahr ingen aning ärligt talat,
De ska vara snälla, omtänksamma, Likgiltiga, kunna skratta med en, trogna, mysiga, överraskande, Helt underbara! Sen kroppsligt bryr jag mig inte direkt, DEt är ju insidan som räknas.
Jag hade tur som hittade Johan, För han är verkligen min drömkille med ett fåtal skavanker, Typ som, han har dålig humor, Han äter några mackor precis innan maten är färdig-.- och lyssnar på det han vill, vilket är på gott och ont, ifall jag säger att jag jobbar till klockan 10 på kvällen så får han inte ringa utan bara smsa ifallifall, Men han ringer ändå.. -.- Hahaha, jag älskar honom även om han lyssnar dåligt eller äter 5 minuter innan middagen. Man får komprimissa, det finns säkert grejer som han inte gillar med mig, som att när jag blir arg, då blir jag ARG. Haha xD

NEj nu ska jag inte tråka ut er mer utan nu ska jag göra frukost och börja sakta göra mig iordning för jag börjar inte jobba förens klockan 4 idag -.-