måndag 31 oktober 2011

Myspys

Okey, jag ska va ärlig. bloggen lär jag aldrig va speciellt aktiv på, så ni får istället nöja er med att det kommer ett inlägg då och då.

Vårat badrum är nu renoverat. Så underbart ska ni veta! Kommer en bra bild nån gång för er som är nyfikna.

Kan ju komma med lite goda nyheter. I december så får vi en ny familjemedlem!
Ozka heter hon och är en syster till min älskling Ofelia.

Ofelia och jag har börjat på söndagsskola :P Går jättebra och är sjukt stolt över min lilla tjej, hon är så lugn och fin när vi sitter bland andra folk med hundar, Ofelia är den största hunden i gruppen vilket gör att vi har lite mer att träna än de andra som har från pudel till chihuahua. Och chihuahuan är ju dunder rolig tycker ofelia, den piper och dessutom springer den omkring också. En väldigt frestande leksak tycker hon. Men det får vi la ändra på:P

´På lördag ska jag och gubben min åka med två vänner till Ullared och shoppa lite julklappar och etc. Ska även göra 2 ya tatueringar nu innan jul, En svala på var fot i färg. Kommer säkert göra ont då huden är så tunn där. Men man lever bara en gång :P

JA, jag kan säga som såhär att det är mycket på gång just nu! Tiden bara flyger iväg när man ahr så kul och när man längtr efter något!

Har klippt mig med förresten, Så nu har man lugg ^^

Här kommer en bildbomb iallafall
Kram!

 Nya Frillan
 Svalorna jag ska tatuera in (En på vardera fot)
 Min Hemliga Bok
 Våran dusch (kommer en monterad bild med)
Ofelia när hon kikar in i sovrummet en solig dag :D