fredag 13 januari 2012

Fredagen den 13:e

Jahaja mina vänner, Då har vi fått en ny familjemedlem, Ozka heter hon och är en syster från samma kull till min älskling Ofelia.

Vart en underbar vecka hemma hos Anette i Jättendal! Firade Nyår hemma hos henne och vart praktiskt taget på lyset varje kväll ;) Förhoppningsvis går månaderna snabbt tills hon kommer ner till oss <3


Jag har föresten börjat skolan igen, hahaha(!) Studerar Restaurang och Storhushåll, gått i skolan sen den 5December. Helt underbara människor som man mött där och vad mycket man får va med om, Gjorde faktiskt mitt tredje prov idag och det gick galant! :D


Man har fått många nya vänner och en del som försvunnit ifrån ens liv aswell.

Idag när jag kom hem från skolan så Visar det sig att taket på altanen har trillat samt en vägg, är säkert efter alla stormarna som den valde att slå igen. fast det gör inte oss något! Då slipper vi riva den själva ;P


Ska ju påbörja nytt/Större altanbygge i vår/sommar. Så jäkla kul!

I helgen tänkte jag annonsera ut en grej jag hållt hemlig i över ett halvår, kommer samt annonsera ut det på fejan också.
Samt att jag kommer slänga upp en bildbomb på allt nytt som hänt nu i helgen med :D

Ha en bäst helg allihopa!


Puss och kram!