söndag 22 januari 2012

Uscha mig.

Jahaja, Då har man drabbats av det de kallar för maginfluensan.
Inte det roligaste att ha kan jag lova. Men nån gång ska man väl ha det med.
Händer inte så mycket just nu för min del. Är allmänt trött och slö bara och har intagit soffläge. glor lite på tv medans gubben är ute i skogen och leker indian xD

Skolan går frammåt, är så himla roligt att ha något att göra om dagar och samtigt få lära sig om något man tycker är kul .
Det bästa med skolan är alla nya vänner man skaffat sig, känns skönt att ha fått lite vänner som bor i närheten så man slipper åka timvis för att träffa sina kompisar. Skönt att man träffat folk som har samma humor som en själv men kan också vara seriösa och "Normala" på samma gång. :P
U know who you are ;D



Iaf, idag är det 5 månader kvar tills vi gifter oss, tiden går så jäkla snabbt just nu att jag sitter fast i vad jag måste göra...


Iaf så har jag slagit näven i bordet och sagt till mig själv att jag ska (MÅSTE!) beställa den dära förbannade klänningen under februari månad:P Samt att jag ska börja med inbjudningarna med så jag kan skicka ut dom i slutet på mars/början på april.


Nu ska jag dricka lite vatten och ta en idomintablett...



Godkväll medborgare!