tisdag 25 september 2012

Long time, no writing.

Ett tag sen nu man skrev ett inlägg här i bloggen, Senaste inlägget jag skrev vart ett argt och frustrerande inlägg som inte finns kvar på denna bloggen.

Det har hänt ganska mycket sen jag senast skrev i bloggen i Mars.

så här kommer en liten snabbinfo:

Gjort en Gastric Bypass vilket resulterat i att jag har gått ner 65kg sen December 2011.
Väger idag 75kg och är 170cm lång och mitt BMI är på Normalt.
Mår kanon.

Fick LivsmoderhalsCancer.
Mindre kul, men tycker inte synd om mig själv.

Separerade från min fästman 1 månad innan bröllopet.
PGA att han blev Svartsjuk och PGA att jag blivit sjuk.

Flyttade från huset i Tingsryd till lägenhet i Karlskrona

Fick Alkoholproblem, blev en sexmissbrukare och började röka samt snusa.

Fick Jobb i Karlskrona som kock.
Jobbade där i ca 4 månader innan det tog slut.
Sa upp lägenheten i Karlskrona

Åkte till Vallåkraträffen i Helsingborg med ett par vänner.

Slutade Snusa.

Fastnade hos dom och sökte jobb i Markaryd.
Fick jobbet, är numera köksmästare.

Fick avliva en av mina hundar, Jobbigaste som hänt mig.

Sökte lägenhet i Markaryd, Fick den och flyttar in 1 okt.

Åkte till Sundsvall för att koppla av och komma bort.

Slutade röka

Min hund fyllde 2år.

Blev tillsammans med en underbar karl.

Skriver detta inlägget just nu när jag varit i Sundsvall i 5dagar.
Stannar 1 vecka till i Sundsvall.



Lite snabbt om vad som hänt. och ska försöka uppdatera bloggen lite oftare nu då.