tisdag 9 november 2010

9:e November

Halloj alla glada människor, Då får man väl vara ärlig och säga att det ska bli kul att börja blogga.
Vet att jag är sent ute med det, men mig spelar det ingen roll =)

Men för att återgå till det som kallas blogga så ska jag väl börja berätta om min "so far to come"-dag =)


Vaknade klockan 07:00 i morse. Älsklingen fick ta sovmorgon för en gångs skull från jobbet. Dock är han borta tills i morgon eftermiddag och jag verkligen hatar att vara själv hemma:(. Efter att ha myst lite med honom och hjälp honom med att mumla fram vad han ska ha för kläder på sig, så åker han iväg mot Skånes hjärta medans jag ligger kvar i våran varma och mjuka säng i Blekinges lilla skithåla. Jag får dock sällskap av våran ena katt Norton, men han ska ju ligga på en och trängas och rulla runt femtioelva gånger innan han kan somna.
Jag lyckades då somna om en timme sedan gick jag upp för att äta lite frulle och sedan försöka fixa våran dator som lever sitt lilla egna liv. Lyckades gjorde jag för en gångs skull och tänkte att jag skulle börja med mitt första inlägg till bloggen iom jag skapade den för en ca. 5 dagar sedan men inte kunnat lägga upp något inlägg genom min iPhone.

Sidan min ser ut som skit och jag ska faktiskt höra runt lite och se om någon känner sig manad att göra iordning min sida så man lätt kan ändra om det behövs.
Behöver ju faktiskt en snygg profil och bakgrund.

Hoppas alla får en bra dag , nu kom min feta katt och ska kela så det är bara att lägga ner nu =)

Lovar att jag kommer börja blogga aktivt.

Tjingeling :// REDFUCKiNGHEAD