tisdag 9 november 2010

The Sims 3

Shiiet!
Jag är så enormt beroende av The Sims 3!
Har suttit och spelat i 5 timmar och inte ens märkt att tiden bara flugit förbi :O
Man har ju hört att magen börjat kurra då och då men inget som jag brytt mig om direkt.

Köpte de tre senaste expansionerna av TS3 bara för några dagar sedan.
Man blir lätt beroende, kanske för att man lever ett liv man själv önskades ha ? :s
Vet inte, och lär nog aldrig få veta det heller.

Saknar Johan något så enormt mycket!  Lyckost han som är på firmafest mitt i veckan :(
Men han kommer hem rätt tidigt till mig imorgon :3
Spelar jag lite Sims såfort jag vaknat så går nog tiden fort, haha :D

Nu ska jag iaf göra lite mat och blanda mig en kopp chaitée sen ska jag somna till en film.
Gjorde inget av det jag planerat att göra idag men det blir att handla imorgon istället.

Men nej nu ska jag bege mig. Hoppas alla har en riktigt bra måndagskväll.
Hörs imorgon
Tjingeling // REDFUCKiNGHEAD :*