onsdag 2 februari 2011

02-02-2011

Godmörgon. Vaknade 5 minuter innan väckarklockan ringde. skönt faktiskt att man har vridit tillbaka dygnet någorlunda.
Om 2 timmar ska Ofelia få 12 veckorssprutan, ska bli spännande och se hur hon reagerar.
Jag ska jobba ikvöll med -suck-

Ofelia har blivit en riktig liten pappagris på kvällarna, hon hoppar upp i sängen tyst sen smyger hon sig ner till johans fotände och gosar in sig där några varv.
Hon får ju egentligen inte va i sängen men sålänge hon ligger på johans sida så skiter jag i vilket, jag är ju kvalsterallergiker så jag kan inte ha henne på min sida :D

Aja, nu fick jag en såndär moment där man stirrar rakt ut i tomma intet och tänker fastän man inte vet vad man tänker på... Hahahaha xD
Nej jag får väl göra oss iordning och bära ut buren i bilen.

Tudilooo