onsdag 2 februari 2011

2:E Februari

Godnatt? klockan är 00:14 och jag kan fasiken inte somna, Ofelia snarkar och Johan snarkar...i KÖR!

Imorgon ska hon få sin 12 veckorsspruta, hoppas hon är lugn och sansad.

HAde migrän på jobbet idag, mådde extremt dålig, sista timmen stog jag bara som en zombie lutandes mot väggen och gjorde det jag skulle i jääääkligt slö takt..
Imorgon blir det at jobba igen, eller ja, idag.. iom det är natt och ny dag så heter det ju inte "Imorgon" förens man har sovit, aaaight ? ;) ´på Torsdag firar jag och johan 14 månader :O Tiden har gått jäkligt fort, men fortsätter sakta, samt att det bara är 13 dagar kvar till flytten :3
Börjar bli smått nervös. Ska under vekcan sortera porslin att ge eller slänga tillden som vill ha det för jag ahr såååååå jäkla mycket skit som jag aldrig kommer använda, tänkte fråga NAthalie om hon ahde ork och lust att kanske hjälpa mig, om inte annat bara sitta och va sällskap ;D


Nej nu får jag försöka plugga öronen med kudden och sova.

Tudiloo!