tisdag 8 februari 2011

08-02-11 Kvällsnack

Klockan är 23:59 den 7:e feb när jag börjar skriva detta men hinner bli den 8 Februari innan jag är färdig :D

Idag har det inte hänt så mycket förutom att jag närdat film som fasiken, imorgon blir det jobbajobba, Sista dagen på Lagerbergs:(:( Kommer sakna er sååååå mkt!

Redan i helgen börjar vi flytta möbler och lådor till huset, känns inte verkligt ännu, men jag hoppas det gör det så småningom! Just nu sitter jag och Nathalie i min Soffa och skriver på en varsin laptop och är allmänt osociala, HAHAH ;D

På Fredag ska det bli ett helsikes jävla kallväder! Ska blåsa och va ungf -7 grader hela dagen.
MEn i dont care because im gonna be a housewife:D
Eller ja, en arbetande housewife.. Hus iallafall xD

NEj nu ska jag väl vara lite social elle bara nörda vidare.


Godnatt tudiloo