söndag 6 februari 2011

6 FEbruari

Inte många dagar kvar nu, 2 dagar tills jag slutar mitt gamla jobb, 3 dagar tills jag börjar mitt nya och 9 dagar tills flytten.
Börjar pirra i magen nu inför allting, Kommer sakna mina gamla arbetskamrater, hoppas jag hittar nya vänner på det nya jobbet, och hoppas jag hittar frid och ro i huset sen.
Hoppas man får en någorlunda vettig lön så man kan renovera så mycket som möjligt i huset och så vi kan köpa nya fina möbler, kommer ju kännas konstigt i början att bara ha en gammal tv och en säng typ nu när vi flyttar, JEsper ska ha en/båda sofforna. och matbordet hade vi ju lånat så det ska vi lämna tillbaka, Barbordet med stolarna vet jag inte om vi får plats med, och nuvarande dubbelsäng som vi sover i ska kastas/eldas. En av 90 Madrasserna ska vi behålla och ha i ett av gästrummen tills vi köpt en ny säng så vi kan sätta 120 sängen i det rumemt som våran 90 säng står i. Vi får ju johans gamla 90 säng till huset som vi ska ha i det andra gstrummet,  iom Johans pappa fyttar till en mindre lägenhet i samband med våran flytt. så ja xD Mycket kommer hända inom sin tid.. Så inflyttningsfest blir det ingen förens fram till sommaren om vi ahr hunnit fixa så mycket som möjligt tills dess. NEj nu ska jag kila upp Till Nathalie och praaada lide.;D

Godnatt och tjingeling!