fredag 4 februari 2011

4:e Februari

Nu är det inte många dagar kvar innan vi flyttar, bara 11 dagar kvar!
Längtar så in i bombens!
Sen är det bara 4 dagar tills jag slutar mitt gamla jobb och 5 dagar tills jag börjar mitt nya!
,Allt känns jäkligt bra nu! Allt bara flyter på, hoppas bara att man hinner med att hinna måla, lägga golv etc.etc. efter flytten, vill ju helst ha sånt färdigt innan vi köper nya möbler, Men jag har många underbara vänner som sagt att de gärna hjälper mig/oss.
Måste också säga att Nathalie som varit hundvakt åt oss har varit en riktig Ängel som kunnat ställa upp så snabbt! Kul att det verkligen finns människor som man kan lita på även om man nyss lärt känna dom!

Idag har jag varit och visat upp Ofelia hos svärfar, Han tyckte hon va söt och liten(?) bara 20kg tung xD
Imorgon ska jag till Mormor med mamma och evt Lillasyster. Johan ska vara hemma och spendera lite tid med ofelia så hon inte blir en mammagris :3,
Sen på söndag så ska jag och johan hälsa på Inger, Johans Far Flickvän ;D

Ikv blir det bara att ta att lungt och njuta av kvällen. Kanske ta sig ett glas Roligt ?

Nåja, vi får se. Ska upp tidigt!

Tudiloo på er alla !