tisdag 31 maj 2011

31:e maj

Och bara för några timmar sen satt jag och skrev att jag slutat mitt jobb och ska gå hemma. Det blev ju helt plötsligt bullshit då det ringde i luren i morse att jag ska på arbetsintervju klockan 1 och vips så har man fått ett 7-4 jobb med riiiktigt bra timpeng. Är glad som fasiken för detta att jag äntligen fått en anställning nu så Jac kan börja tjäna riktiga stålar och så vi kan få iordning huset mycket snabbare! Wiiiiie! Detta ska furas med dunder god mat och efterrätt. Nu blev dock stockholmsplanerna förstörda, vi skulle ju åkt till Stockholm den 25:e juli och varit där en vecka under johans födelsedag. Men så blir det inte. Fast ändå skönt på något sett att veta att jag ska jobba nu för då kan jag köpa en finare present till johan i födelsedagspresent. Det han
Önskar sig är ju inte så jäkla billigt. Sen så kan vi kanske köpa oss en husvagn som vi funderat på länge eller spara till en iaf så man kan köpa en till nästa sommar. Och spara pengar till bröllopet! Ja det går mycket tankar i huvudet just nu och jag är verkligen Over My head just nu. Well nu ska jag inte tråka ut er mer med mitt prat om köpa hit och slänga pengar dit. Jag e bara så himla glad:D