fredag 3 juni 2011

3:e juni

Jaha då har halva året snart gått. Jisses va tiden går fort sältor. Känns som att den va igår man flyttade till huset och den 10:e har vi bott här i fem månader. Shieeeet!
Iaf. Den 10:e ska jag till bästaste Simone och va hos hemma hela helgen och bara supa supa supa och böla till filmer. Hahahaaha. Älskar henne så jäkla mycket. Synd bara vi bor så långt ifrån varandra :(((((
Iaf just nu ligger jag i soffan och smådjur på en film på nån kanal. Fyran reor jag. John cusack är med och hans syster Joan cusack. Idag kom koden hem efter att varit iväg i några dagar. Kattafan har magrat av som fasonen och e rädd för att hon är extremt undernärd. Får trycka i henne en massa gott så hon blir fet och fin. Idag har jag jobbat. Älskar verkligen nya jobbet. Får dock lite ont i nacken men underbart folk, glada och trevliga hela tiden och de dansar och sjunger. Hahaha. Helt jäkla underbart. Älskalingwn va ju ledig för det va klämtaten han den lyckans osten va på Elmia Jaktmässa och handlade lite grejer inför bovkjakten och nån film. Typiskt. Haha. Iaf. Blev sugen på att åka tull Kiviks marknad. Män som vet när den är? Bara älskar den marknaden! Kiviks päronkräm<3
Mumma baby! Haha sorry för alla konstiga ord men mobilbliggar och autocorrect och jag e fiender.

Denna helgen blir nog rätt så lugn. Aka va i stigen i helgen. Kanske ska gå med gubben och hunden ut med båten så vi kan fisk lite gädda. Har inte haft fiskepremiär i år än. Kanske e på tiden. Nu aka jag avrunda här så det inte blir långtråkigt. Ha det bäst allihopa och ha en underbar helg!