torsdag 9 februari 2012

39 dagar kvar!

Jag är så spänd, så glad! När johan berättade nyheten för mig i början på veckan blev jag överlycklig! Hoppas dagarna går fort!

Nyheten är............. Pffffft. Ni får lugna er tills dagarna gått!

Idag är jag hemma från skolan för hade ingen chans att ta mig dit om jag inte ville va i skolan 1 h innan alla andra kommer. Och det va jag väl inte så sugen på. Johan har bilen och är nere i skåne och jagar, så jag passar på att storstäda här hemma medans hundarna kan va ute i gården aswell. Ska tvätta alla sängkläder tänkte jag, kuddar, täcken och madrasser...
Skönt sen när man går och lägger sig i en säng som doftar ljuvligt!


Imorgon ska jag till skolan igen och det ska bli roligt att få komma tillbaka till all drama.
Snart ska jag även på praktik. 3 veckor på en restarang i närheten av mig. Ska bli kul att få komma ut och se hur de har det på en "riktig" restarang. Visst serverar vi mat till allmänheten i skolan men det är väl inte lika stor press där som ute i riktiga branchen.

I helgen blir det målning av vardagsrummet så man får det klart snart.


Ja jag hade väl inte så mycket mer att säg för tillfället men jag kommer väl tillbaka snart.

Ha en underbar helg allihopa! Kram:3