fredag 3 februari 2012

Huhu

Jag måste säg att jag älskar att gå i skolan. Men gud va tråkigt det är med folk som ska skapa en massa drama konstant. Jag menar, vad vinner man på det? Inget! Om du frågar mig.
Nästa vecka hoppas jag blir bättre! Jag mår bra att att ha något att vakna upp till varje morgon. Något som man längtar till dagen innan det ska ske. De flesta kommet man överrens med och man blir så glad om någon "ny" kommer fram och frågar om nått som man vet svaret på. Älskar känslan av att få arbeta och ha ett mål uppsatt varje dag!
Men nog om det!

Igår den 2:e januari så började jag med Cambridgekuren.
Gått bra än sålänge (har ju gått på den innan så vet ju vad det innebär) dock ska jag inte gå på den alltid men några veckor framöver bara.

Imorgon blir det att bygga hundgård hemma. Är så trött på dagiset som vi haft hundarna på, så vi bestämde oss för att bygga en egen ist för att punga ut med några tusenlappar i månaden för dåligt jobb.

Iaf. Nu ska jag runda av här och mysa lite med min gubbe på sofflocket framför tv och brasa.


Pusshejs!